dinsdag 26 februari 2013

A little bear for a sick mum

Dit weekend werd mijn moeder met een aneurysma in de hersenen opgenomen in het ziekenhuis. Het gaat gelukkig stukken beter met haar na de operatie van gisteren, maar het was allemaal kantje boordje.

Om de tijd te verdrijven tussen het lange wachten, maakte ik een beertje van het patroon dat ik kocht via Etsy. Het was eigenlijk bedoeld voor mijn petekind, maar mijn moeder vond hem zo mooi dat ik het niet over mijn hart kon krijgen om hem terug te vragen. Ben maar begonnen aan een nummer twee voor Berre.

Dit is in een keer ook the amigurumi van de maand februari. Dus drie vliegen in een klap

This weekend my mother was rushed to IC with an aneurysm in her brains. She is feeling a lot beter after the surgery yesterday but it was really scarry.

To get throw the waiting I made a little bear with the pattern I bought on to Etsy. The bear was meant for my godchild but my mother loved it so I leaved it on the IC with her. I just started a number two.

This is also the amigurumi of the month februari.

Love, Tante Izzy Pin It Now!

8 opmerkingen:

  1. Heel veel beterschap voor je moeder, ik hoop dat ze snel herstelt.

    Lief beertje, mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik kan geloven dat jouw mama er blij mee is! Doe je haar veel groetjes? Zodra ze bezoek mag krijgen, komen we eens af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prayers for your mom! The sweet little bear is sure to cheer her :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf beertje en ik ben zooooooo blij dat het beter gaat met je moeder! Succes met het Berre Berenproject en tot snel. Lieve groetjes vanuit Breda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel beterschap voor je mams en dat lieve beertje hoort nergens anders te zijn dan bij je mams toch !!!

    BeantwoordenVerwijderen